İrem

İrem
@ruhi2012
Kendimi görebileceğim en güzel ayna bana aşkla bakan gözlerindir.
Yaşarsak göreceğiz olric.
El olduk orlic Velhasıl ziyan olduk ziyadesiyle
1000Kitap