Hacer

Hacer
@ruhida
Sevginin sözlerde değil yürekte bittiği gerçeğini anladığımdan beri hiç kimseye ne kal ne de git dedim.
"İnsan en nihayetinde sınırları olan, her şeyi genelleyen, otomatik pilotta yaşayan, zihnindeki dolambaçlı yolları düzleştiren bir yaratıktı ve tabii ki bu yüzden sürekli kaybolup duruyordu."
Sayfa 147·Kitabı okudu
Reklam
"....hiç bir hayatta sonsuza kadar saf bir mutluluk içinde olamayız."
"İyi insan olmak güzel - rahatlatıcı, güven verici - bir histi."
"Nora şiddetin olmadığı bir dünyada yaşamak isterdi ama yaşayabileceği bütün hayatlar da insanlar da vardı maalesef."