"Mutluluk yaşanmaz hatırlanır." diye bir söz okumuştum bir yerde. Bu böyledir. Yaşarken farkında olmayız genelde mutluluğun .üstünden seneler geçer alelade bir anda burnumuzun direği sızlar ve şöyle deriz ; "vay be .! Ne de güzel zamanlarmış."
Hayat mutlu olunan üç beş andır