📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Görünen o ki, artık amaç basbayağı tanınmak, minyatür bir şöhrete dönüşmek. Facebook'ta kaç arkadaşım var? Bloğumu kaç kişi okuyor? Adımı Google'a yazınca kaç tane sonuç alıyorum? Görünürlük kendi kendimize saygı duymamızı Garanti ettiği gibi, hakiki bağlantının da, ikinci göbekten ikamesi haline geliyor. Çok da uzun olmayan bir zaman önce, insanın kendini yalnız hissetmesi kolay işti. Şimdi ise, tek başına kalmak neredeyse olanaksız...
"Görünüyorum, o halde varım"göz odaklı uygarlığımızın yeni düsturu haline geldi. Bir başkasının bakışını cerketmiyorsak o hayatı adeta yaşanmamış kabul ediyoruz. Kendi imajımız söz konusu olunca neden bu kadar saplantılıyız?