İki kadın....
Çay...
Sigara...
Koyu bir sohbet..
Bı anlatılanlar var...
Yaşanmışlıklar var..
Birde ..
Gözlerimizin arkasındaki anlatılamayanlar...
Hangisi daha acı?
Yaşananlardan dert yanmak mi?
Yoksa asıl söylenemeyen, ortaya dökülemeyen, anlatılmayanlar mı?