@rumcumm
Kaçtım kendimden, kendime varmak için.
Bırakın biraz da mutsuz olalım, kötü hissedelim, suçluluk duyalım. Hayat İngilizceden tercüme edilmiş popüler psikoloji kitaplarındaki kadar pembe, kolay ve acıdan arındırılmış değil.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
her şeyi nefsinden bil ama her nefsi kendi nefsin gibi bilme. âlimin kırk yılda eremediği sırra, bir gecede eren nice âvam var..
Her şey müthiş hızda mahvoluyor. Dünya, hayat, insan. Bu değersizleşmek değil, bu yıkım. Aynı anda bu kadar hızlı kirlenebilen başka bir şey yok.
Acının bütün eşiklerinden geçtik.