ffnurewasi

ffnurewasi
@rumess
-Beyaz harmanilerin göklere açık sofrası-
Belki de hiçbir zaman çok üzülmedik. Ne bileyim belki çok üzücü gördüğümüz şeyler aslında hiç üzücü değildir..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İstanbul ağlıyor, sen ağlıyorsun..
Müzik
- Efendim, ben bir zaman kalbin bedenimizin içinde olduğunu sanırdım.Gaflete bakın ki her şey onun içindeymiş... Ubeydullah Ahrar ks
Din
Üzüleceğiz, yorulacağız, bıkacağız, küseceğiz, düşeceğiz; ama yine umut diyip ayağa kalkacağız... Başka çare var mı? M. Emin Yıldırım
Din