rüm

rüm
@rummko
‘Hayal et ve içinde bir yerlerde sakla bir gün gerçek olacakmış gibi “Mutlu olun,mutlu kalın.”
Gururu derin bir yara almıştı. Onu hasta eden bu yaralı gururu idi.
Sayfa 757·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Benim şu kaygılarım ne aşağılım şeyler olmalı.
Sayfa 736·Kitabı okudu
Hiç olmazsa bir şeylere tutunmak… Bir de kendime güvenmeye,kendir üzerime hayaller kurmaya kalkıştım!
Sayfa 735·Kitabı okudu
Acaba durmak her şeyi yeniden düzeltmek ve … Gitmemek mümkün değil mi?
Sayfa 735·Kitabı okudu
Ah hayatta yalnız olsaydım,kimse beni sevmeseydi, bende kimseyi,hiçbir zaman sevmezdim.Bütün bunların hiçbiri olmazdı!
Sayfa 730·Kitabı okudu