Bazen hayat bizi öyle kişilerle karşılaştırı ki,hiç tanımadığımız insanlar ilk görüşte dikkatimizi çeker.Kanımız kaynar, bir şeyler mıknatıs gibi bizi çeker onlara.
Merak edilecek bir şey:Acaba insanlar en çok neden korkarlar?.. Herhâlde her şeyden çok yeni bir adım atmaktan,kendi söyleyecekleri yeni bir sözden olsa gerek… Ama ben de bayağ gevezelik ediyorum.Gevezelik ettiğim için de hiçbir şey yapmıyorum.Galiba işin doğrusu şöyle:Bir şey yapmadığım için gevezelik ediyorum.Bu gevezeliği bu son günlerde,sürekli bir köşede yatarak ve saçma sapan şeyler düşünerek öğrendim.