Ülkücü Kız`

Ülkücü Kız`
@runasin33
Geberiyorum.
dostum değil uykular..
Reklam
Gün ağarır ben giderim..
Tenime yazılmışsın elimden ne gelir içime kazınmışsın..
-Bugün bir güzel gördüm..-
Hiç değer vermeyen insanlara üzülme değmez boşu boşuna..
Reklam