Ülkücü Kız`

Ülkücü Kız`
@runasin33
Geberiyorum.
O beni bağlar ben yine durmam sor bana pişman mıyım ooooo doğruyu söyler hiç yola gelmez sor bana pişman mıyım..
Reklam
Sor bana pişman mıyım..?
Giderek üzdün bizi zaman..
-Birine sahip olmak istiyorsan; kelepçe değil kanat takacaksın, Uçabildiği halde hâlâ senin yanındaysa..., SENİNDİR...-
Taladro; Uyumadım hala gözlerim ağrıyor manyak gibi..
Reklam