"Yalnızlık çoğu insan için öylesine güçlü ve acı verici bir tehdittir ki tek başına olmanın pozitif yanlarını algılayamazlar ve hatta kimi zaman yalnız kalmaktan korkarlar."
"Kendinizi nasıl gördüğünüzü asla tam olarak bilemem ve siz de kendimle nasıl bir ilişki kurduğumu asla tam olarak bilemezsiniz. Bu, her insanın tek başına durması gereken içsel sığınağıdır."
Asıl anlamamız gereken, geçmiş yıllarda gülüp geçilen, anlamsız olarak algılanan bu boşluk hissinin zamanla basit bir can sıkıntısı olmaktan çıktığı ve özünde büyük tehlikeler taşıyan bir umutsuzluk dalgası haline geldiğidir.