Psk.

Psk.
@rupayiz
"Sahip olduğumuz şeyler çoğu kez bize sahip olmaya başlar."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
''Başka seçeneğimiz yok, dedi, hepimiz yaşamaya mahkumuz ve mümkün olduğunca az acıyla nasıl yaşamamız gerektiğini düşünmeliyiz.''
"Ne zaman bir başkasına uzansam kendim eksiliyorum."
"Mutlu bir hayat olanaksızdır; insanın başarabileceği en iyi şey kahramanca bir hayattır."
"İnsan her şeye alışıyor, ölümcül hastalığa bile. Dün gece, 'Hayat birbiri ardına gelen kahrolası kayıplardan oluşur.' sözü aklımdan çıkmadı."