Psk.

Psk.
@rupayiz
"Kolay şey değildir mutluluk, kendimizde bulmak çok zor, başka yerde bulmak imkansızdır."
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
"Yalnızlığı sevmeyen özgürlüğü de sevmez. Kişi ancak yalnız olduğunda özgürdür çünkü."
"Sıklıkla insan mantığının kendisine uzak durmasını söylediği kişiyi arzular, ama mantığın gücü cinsel tutkunun gücü karşısında etkisizdir."
"Hayatı sonuna kadar yaşa; ancak ondan sonra öl. Geride yaşanmamış bir şey bırakma."
"Kendinden bu kadar tatminkar olmak, başkalarından bu kadar az şey istemek, hiçbir zaman başkalarının varlığını özlememek - kulağa çok yalnız geliyor."