Ordaki en çok iki kez git demesinden kastı herhangi bir ilişkide bi arkadaşlık ilişkisinde mesela sadece tek taraf adım atıyorsa iletişim bozukluğu meydana gelebilir yani bundan kastıda maneviyat ,
maddiyat değil.. yani şöyle düşün karşındaki kişiyi çok seviyorsun ve onun için elinden gelen ne varsa yapıyorsun ama o hiç birşekilde fedakarlık yapmıyor zoruna gitmez mi ? Yada yorulmaz mısın ?