Bazı insanlar aştan korkar çünkü sevgi onlar için güvenli bir yer olmadı. Küçükken sevilmek yerine güçlü olmak zorunda kaldılar. Bu yüzden biri gerçekten yaklaşınca hem akıllarından hem de kalplerinden “ya yine yalnız kalırsam” düşüncesi geçer ve kendilerini geri çekerler. Aslında korktukları şey aşk değil tekrar yalnız kalma ihtimali