ll.ruyagibi.ll

ll.ruyagibi.ll
@ruyagibii
instegram hesabım @ll.ruyagibi.ll orada daha cok akdifim ❤
Ve diyeceğim ki; Aşk güzel şey. Vaktinde ve doğru insanla geldiği sürece…❤
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

ll.ruyagibi.ll

, 1000Kitap'a katıldı.