Gelecekte ne olacağını bilemeyiz.. sadece, tahminde bulunur ve bunun gerçekleşeceğine inanırız. Çoğu zaman ufak bir şeyi büyütme eğilimindeyizdir. İleride korkunç şeyler olacak diye, kafamızda olmadık senaryolar üretiriz. Ve çoğu zaman da yanılırız. Sakin kalıp çeşitli olasılıklara açık olabilirsek eninde sonunda her şey yoluna girer. Unutmayın : olabilir de olmayabilir de..
Ömrünüz hep aşmanız gereken engellerle geçecektir. En iyisi bunu kabullenmek ve buna rağmen mutlu olmaya karar vermektir. Aslında, mutlu olmak için şu andan daha iyi bir zaman yoktur.