Işıktan nefret edenler var ya hani hep karanlık olsun diyenler, ışık olmazsa yolunuzu sapıtırsınız ışık size yol gösterecek olan tek şey.
Karanlıktan nefret edenler? Karanlık olmazsa ışığın da bir anlamı yok :)
Ay olmazsa gecenin..
Güneş olmazsa gündüzün..
Herkesin, herşeyin bir ruh eşi var, bizim ruh eşimiz de kitaplar..