`yıldız`

`yıldız`
@s_essizkaranlik
Anime izlemeyi ve kitap okumayı severim ArkAdAş oLalıM aW
OtuRmAk ve AniMe İzLeMek !!
9. sınıf
uzaylı olan her yerde
12 Mayıs
6 okur puanı
Ağustos 2021 tarihinde katıldı
Yalanlarını doğrularınla örtemezsin. Kendinle yüzleşmek için yalanlarınla da yüzleşmelisin..
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
@sadeceuzay sanırım bugün doğum günün birkaç kişiden gördüm profilini seni tanımıyorum ama nice mutlu senelere 🥳🥳🥳🥳🥳🎂🎂🎂🎂🎂🎁🎁🎁🎁
Işıktan nefret edenler var ya hani hep karanlık olsun diyenler, ışık olmazsa yolunuzu sapıtırsınız ışık size yol gösterecek olan tek şey. Karanlıktan nefret edenler? Karanlık olmazsa ışığın da bir anlamı yok :) Ay olmazsa gecenin.. Güneş olmazsa gündüzün.. Herkesin, herşeyin bir ruh eşi var, bizim ruh eşimiz de kitaplar..
Canımı yakıyor ama devam ediyorum, çünkü seviyorum. *Canımın yanmasını
Birine seni seviyorum demeden ölmek istemiyorum..