sevde

sevde
@s_tog
Sen işini kış tut da, yaz çıkarsa bahtına..
Kalp kırmayı maharet görerek gönül almanın letafetine eremeyenlerin, zarafeti zayıflık olarak sanmaları oldukça normaldir.
Reklam
“İlerlemek mi istiyorsun? Kendi önünden çekil o zaman.” Nietzsche
Bütün çabam kimseye muhtaç olmadan yaşamak. Ve bütün umudum da kendimde. Montaigne
Gitmem gereken insanda çok kaldım. Bu da benim hatam.
İyi hissedene kadar ortadan kaybolmak istiyorum..
Reklam