sevde

sevde
@s_tog
Sen işini kış tut da, yaz çıkarsa bahtına..
Bazı günler uyanmaya bile değmiyor..
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Yarın öleceğimizi bilsek, tüm kırgınlıkları unuturuz. Ama biz sonsuza kadar yaşayacakmış gibi, kırıcı ve gururluyuz. Osho
Millete güvene güvene ne ruhumda derman kaldı ne de bir umut bizi yıkanlar insanlar değil miydi oysaki biz onlara doğru bir şekilde gitmiştik lakin onlar mutlu olmayı değil bizi üzüp üzülmeye gittiler bunun farkında değillerdi
Neyi seversen, o olursun. Sevgi simyadır. Asla yanlış şeyi sevme çünkü seni dönüştürecektir. Hiçbir şey sevgi kadar dönüştürücü değildir. Seni daha yükseklere, doruklara çıkarabilecek bir şeyi sev. Senin ötende bir şeyi sev. Osho
İnsan kalbi kırıkken hiç sabah olmayacak sanıyor.