Serinin son kitabıydı ama okurken gerçekten benim için veda etmek zordu. Hele Cesur'dan ah be neyse bundan sonrası için onlar hep güzel kalacak benim için bu nedenle yolu açık olsun nice daha çok başarılar alsın kitap. Yazım dili oldukça akıcı ve bir diğer sayfaya nasıl geçtiğimizi anlamıyoruz bile bu nedenle okumadıysanız seriyi çok şey kaçırdınız demektir okuyun okutturun sizleri seviyorum bu kadar Gonca Çakır
Sımsıcak bir mahalle hikayesi. aşkı sevgiyi iliklerimize kadar hissettiğimiz eşsiz duyguları barındırdığı roman. Anlatım dili ilede bir sonraki sayfaya heyecanla geçiriyoruz iyi ki buluşmuşuz bu satılarda...