Hasan

Hasan
@sade1okur1
Uyku nerede ?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kimlerden korkarım biliyor musunuz? Kendi çıkardığı kaosun mağduru gibi davrananlardan. Yangın çıkarıp sonra "Dumanın içinde ben de zarar gördüm." diyenlerden. Halbuki onlar zaten o dumandan beslenirler.
"Eğer acı çekmek kaçınılmazsa, insan bunu yüce bir amaç uğruna çekmeli, sadece hayatta kalmak için değil."
Nedir bu içimdeki huzursuzluk, nedir bitmeyen bu mutsuzluk.
“yine de öyle ya da böyle devam ediyordu hayat, pes etmemeye kararlıydım. küçük bahaneler icat edip, bir biçimde tutunmam gerektiğine inandırdım ben de kendimi.”