sadeceberrin

sadeceberrin
@sadeceberrin
"Oysa güzelliğin her zaman insanın hayatını kolaylaştırıcağını sanırdım."
Sayfa 128 - Martı yayınları·Kitabı okudu
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Beni şu dünyada gerçekten tanıyan tek insan da artık bir kaç kelime yazmaya değmeyecek biri olduğuma karar vermişti."
Sayfa 199 - martı yayınları·Kitabı okudu
"Çirkinin teki. Çoçuk dediğin böyle olmaz. Ekşimiş bir bardak süt gibi soluk ve tatsız." dediğini duydu. "Çok da sıska!"diye yanıt verdi aşcı." Tabağındakileri hiç bitirmiyor." Kızın yanında duran oğlan ona dönüp," Neden yemek yemiyorsun?"diye fısıldadı. "Pişirdiği her şey ot gibi de ondan." "Ben seviyorum." "İyi de sen ne bulsan yersin." Dolabın kapağından çıkan çıtırlara ürkütüler.Hemen ardından oğlan "Bence çirkin değilsin," diye fısıldadı...
Sayfa 12 - martı yayınları·Kitabı okudu

sadeceberrin

, 1000Kitap'a katıldı.