ATANAMAYANBÜŞŞ

ATANAMAYANBÜŞŞ
@sadecebuss
Kalbim bu asrın dengi değil
Birini pencere kenarına çiçek koyacak kadar sevmek lazım..
Edebiyat
Reklam
Çocuklar boyama kitabı değildir , istediğin renge boyayamazsın.
Edebiyat
Yahu insanoğlu neden bu kadar kötü ? Neden herkesin aklı yok ama fikri var ? İyi olmak yemin ederim zor bişey değil.
Edebiyat
Tarihte hiç bir iktidar yoktur ki halka karşı girişmiş olduğu savaşı kazansın.
Edebiyat
İnsanoğlunu ayakta tutan şey korkudur. İnsan demişler.. Bir parça et ve bolca endişeden oluşur.
Edebiyat