d

d
@sadecedudu
bazılarının sadece normal olmak için ne büyük çaba sarf ettiğini kimse bilmiyor
Zaten dünyanın hangi köşesinde huzur kaldı ki...
Sayfa 125
Reklam
İnsan her acıya bir sorumlu bularak rahatlama yolunu seçmez mi zaten.
Sayfa 122
Zaman zaman kendimi şu sözü tekrarlarken yakalıyorum: "Ben bir insandım!"
Sayfa 111
Sanki içimde derin bir hiçlik var.
Sayfa 110
Bu dünya yalan dünya /Öteki de şüpheli.
Sayfa 110
Reklam