Sema Kılıçarslan

Sema Kılıçarslan
@sadecee_sema
"Ne kadar çok kitapla tanışırsan, birlikte olmaktan zevk aldığın kişilerin sayısı o kadar azalacaktır."
"Erkekler mi olmasaydı kadınların hâli kötü olurdu yoksa kadınlar olmasa erkeklerin hâli mi yaman olurdu?"
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsan eminim zannettiği şeylerde o kadar yanılır ki..
Sayfa 211·Kitabı okudu
Ölüm olmasaydı dünya ne müthiş bir cehennem olurdu.
"Nedir bu insanın içten içe çürüyüşü?"
Ben kızıl gündoğumları, tenha kıyılar, gülümseyen çocuklar, birbirinden bağımsız kalabalıklar eşliğinde kendimi tanıyarak, dünyayı anlamlandırarak bi yerden bi yere, bi duygudan bi duyguya gideyim sürekli. Yaşam hedefim bu yönde...