büşş

büşş
@sadeceebusraa
bir mahvolmuşluk bin mahvolmuşluk...
yani hayır insanlar kalp kırıklarıyla ne yapar bilmiyorum belki oraya dokunanın ellerini keser önce ardından kaynatır kırıkları ve göğünü kafes yapar göğsüne "tavana bakma çok şey anlatır" derler. peki ya bazı insanların tavanı gökyüzüyse?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
hiçbir şeyim yoktu geçmişimden bana kalan
şehrin sokaklarında dolanmış yabancı bir eve dönmüş ve bana oldukça yabancı gelen bir yastığa koyduğum başımı uykuya yatıramamıştım
bazı insanlar doğdukları evlerde büyümeleri gerektiği gibi büyürler kendilerini geliştirirler her gün ufuklarını açacak şeyler öğrenir ve sohbetler ederler üzerini donattıkları kahkahaların eksik olmadığı yemek masalarında bazıları doğdukları evlerde hayatta kalmaya çalışır öyle ki büyümeyi unutur ve hayata sarılırlar canları pahasına
içimde bir şeyleri kırdım çalışmıyor galiba öldürdüm bir şeyleri içimde kendi ellerimle gecelerce çaldım gökyüzümden ışığını yüzümden ışığımı parlayan yalnızca yaşlar artık gözlerimde bir şeyler yanlış içimde