hayat boyunca mutluluğun aşılmaz bir şey olduğunu düşünmüştüm sanki hep çok uzak çok yükseklerdeydim oysa mutluluk düşündüğüm kadar karmaşık değildi basitti yakınımdaydı belki de biz ulaşamayacağımız sanarak kendimizden uzaklaştırıyorduk onu zihinlerimiz duvarları hiç fark etmeden örüyordu oysa bazen sadece akışına bırakmak lazımdı