büşş

büşş
@sadeceebusraa
bir mahvolmuşluk bin mahvolmuşluk...
beklemek insanın içine işleyen en sessiz işkenceydi
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
gitmek benim kaderim sanmıştım insanlara bağlanmamak kendimi anlatamamak...
kaçmak bazen kurtuluş sanılır ama aslında insanı hep aynı yere döndüren bir labirenttir ben de yıllarca kaçtım ama yolun sonunda yüzüme çarpan hep kendi hikayem oldu
hiç mi geçmişinizden kaçmak istemediniz?
her adımın mezar taşına çıkan bir yoldu her nefesim yarımdı her günüm eksikti