📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
-benim çocuğum olsaydı ben onu çok severdim
+severdin
-ona asla nefretle bakmazdım
+bakmazdın
-onu her gün kollarımda uyuturdum hiç kabus görmemesini sağlardım
+sağlardın
-babası da onu çok severdi
+severdim
vazgeçmek kolay olmalıydı olmadı çünkü en büyük hasarını insan sırtında taşır kaçsan daha sustursan da üstüne ötsen de o orada kalır benim yüküm de oydu