büşş

büşş
@sadeceebusraa
bir mahvolmuşluk bin mahvolmuşluk...
çünkü insan bazen hiç yaşayamayacağı şeylere bile inanmak isterdi
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
-benim çocuğum olsaydı ben onu çok severdim +severdin -ona asla nefretle bakmazdım +bakmazdın -onu her gün kollarımda uyuturdum hiç kabus görmemesini sağlardım +sağlardın -babası da onu çok severdi +severdim
vazgeçmek kolay olmalıydı olmadı çünkü en büyük hasarını insan sırtında taşır kaçsan daha sustursan da üstüne ötsen de o orada kalır benim yüküm de oydu
oysa ben yaraya alışkınım acıyı tanıyordum
herkes geçici bir acı olur zamanla küllenirdi