büşş

büşş
@sadeceebusraa
bir mahvolmuşluk bin mahvolmuşluk...
bazen hiçbir şey merhem olmazdı
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
ölüden hallice idim nefes alıyordum ancak yaşamıyordum kalbim hala atıyordu fakat sanki artık bana ait değildi o zaman hissettiğim şey ne acıydı ne öfke sadece kocaman bir hiçlikti ve o hiçlik en ağır kefendi çünkü insanı öldürmeyen şey süründürerek gömerdi
karanlık en çok kaçtıklarını gizlerdi fakat ben en büyük korkularımla hep o karanlığın içinde yüzleşmiştim
benim diyebileceğim bir evim yoktu sığınaklarım geçici odalarım savaşım bana bıraktığı dört duvarlar vardı ancak ev denilen şeyin sıcaklığını yitir eli çok olmuştu
benimse gerçekten ev diyebileceğim bir yerim yoktu