büşş

büşş
@sadeceebusraa
bir mahvolmuşluk bin mahvolmuşluk...
belki de hiçbir zaman tadamayacağım bambaşka bir sevginin gölgesinde kaldığımı hissettim
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
karanlık büyüdüğünde zihnimdeki bütün sesler sustu ve ben hiç kimsenin kalmadığı yalnızlığın bile yabancılaştığı bir boşlukta yapayalnız kaldım
çiçekler solar Sevgi verirsen tekrar yaşardı
kendimi kendime teslim etmiyordum ben bile kendime ulaşamıyordum ben bile kendimi kaybediyordum
işte en çok korktuğum şey buydu Bir insanın kalbinde yaşamak bazen mezarında yatmaktan çok daha ağırdı