〃Serbay〃

〃Serbay〃
@sadecesev
Karanlık bir gecede kaybettim seni ben Ben şimdi ne yapsam , kime sorsam. Seni çok özledim bilmem ne edeyim, Şafak yıldızına ben seni sorayım sevgilim yok
İsmin geçiyor bazen herkes dönüp bana bakıyor, gülümsüyorum. Ne zor biliyor musun özlemimden ağlayacağım yerde gülümsemek... Deli Jojuk
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Deli Jojuk niye engelliyon lan
"Bir gemi arıyorum pusulası imandan, alıp beni götürsün hüzün dolu limandan."
Bakışının güzelliğine ömrümü adayayım'