〃Serbay〃

〃Serbay〃
@sadecesev
Karanlık bir gecede kaybettim seni ben Ben şimdi ne yapsam , kime sorsam. Seni çok özledim bilmem ne edeyim, Şafak yıldızına ben seni sorayım sevgilim yok
Bakışının güzelliğine ömrümü adayayım'
Reklam
Karanlık bir gecede kaybettim seni ben Ben şimdi ne yapsam , kime sorsam. Seni çok özledim bilmem ne edeyim, Şafak yıldızına ben seni sorayım
gidicem dedi Hoşt ÇAKAL dedim
ich liebe dich
Hoşça Kal
Kaldı geriye hatıralar Yok dönüş Gökyüzünden zorunlu iniş
Müzik
Reklam