Seyid H.T.

Seyid H.T.
@sadeceseyid
...dadme la muerte que me falta...
İnönü Üniversitesi İnşaat Müh.
Antalya/Malatya
466 okur puanı
Ağustos 2019 tarihinde katıldı
Pişmanlıklarla pişiyor insan; en çok da kendini yanlış anlıyor belki.
Sayfa 73
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kaderimiz her türlü umudun ve endişenin ötesinde tamamlanır.
Sayfa 72
Zaman hayallerimizi de hakikatlerimizi de kırar.
Sayfa 56
İnsan yalansız yaşayamaz. Ölümün bile arkasına yalanlar dayar ki ona tahammül edebilsin. Gelgelelim ben başımın altına rahat bir yastık gibi koyabileceğim tek bir yalan bulamıyorum... Neden mi? Kendimi inandıramıyorum işte.
Sayfa 32
Hayat, zaaflarımızı görmezden gelip yaralarımızı unutmakla, vedaları dengeleyen buluşmalarla, tehlikeleri yok sayıp ölümü inkarla kaim, değil mi ya? "Kâinata sırtımızı dönerek varoluyoruz" diye düşündü üstat "bilgelik dahi aldanışlarla mümkün; çaresizliğimizin idaresini elden bırakırsak yaşayamayız.”
Sayfa 27