sadık

sadık
@sadkbrbr3
"Zayıflar hiçbir zaman affedemez. Affedebilmek güçlülere özgüdür
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Yapmış olduğum bütün yanlışlar, tanık olduğum bütün saçmalıklar, işlediğim bütün hatalar düşünmeden davranmış olmamın sonucudur."
"Başkalarının yanlışlarından öğrenmeliyiz. Hepsini kendimiz yapacak kadar çok zamanımız yok."
Sevilen bir öğretmenimiz şöyle derdi: "Kısa bir kurşunkalem uzun bir hafızadan çok daha iyidir."
"Gönüllüler olmaksızın kurbanlar da olmaz" - ANONİM