öncelikle okuduklarım arasında beni etkileyenler listesinde 2. sıraya girdi direkt.Koridor yayınlarından aldım kapak ve ciltleme klasiğin dışında inanılmaz çekici bir cildi var :)kitap daha oradan gel bana diyor düşünün yani :Dçok kalın bir kitap değil dili akıcı ve anlaşılır.ve duygular bu kadar mı harika ifade edilir dedirten türden cümleler var.öyle ifadeler ki aslında hepsi birer aforizma.öyle güzel işlenmiş ki olay hiçbir şekilde dikkatin dağılıp da kitabın dışına çıkamıyorsun.bildiğim kadarıyla tek romanı ve zirvede de bırakmış olayı:) tereddütsüz alınabilecekler listesinde:)bu arada kitapta yaşanılan şeyler bana yaşamadığımız olayların günahını henüz taşımıyoruz gerçeğini hatırlattı ;)