Hamide Şimşek

Hamide Şimşek
@sahil7
İnsanları seviyorum çünkü onlardan nefret ediyorum.
Öğretmen
Lisans
Alanya
Antalya, 2 Ekim
45 okur puanı
Aralık 2017 tarihinde katıldı
Puan vermedi·222 syf.··
2020 27. kitabı
kitapta sadece alıntı olan cümleler bir şeylerin harika ifade edip somutlaştırıyor.Onun dışında yazılanlar hep havada kalıyor..bir posseo nun ya da kafkanın aforizma etkisi yok
Yaşam Bilgeliği Üzerine AforizmalarArthur Schopenhauer · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 20259,3bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Hamide Şimşek

, bir kitap okudu
Puan vermedi·222 syf.··
2020 27. kitabı
Arthur Schopenhauer
8.6/10 · 9,3bin okunma
Puan vermedi·256 syf.··
2020 26. kitabı
·
8 günde okudu
·
Okunma: 21 Haziran 2020 08:53
merhabalar.kitabın konusu baya ilgi çekici baya hoş gelmişti ve ödüllü bir yazar olduğu için incelemek istedim.ilk kez okudum bu yazarı .Biraz ağır ve içi dolu dolu bekliyordum lakin umduğumdan boş ve bana hiçbir katkısı olmayan bir şey çıktı.ne edebi anlamda ne kültür ..sabun köpüğü gibi geldi.okuması hiç ağır değil akıcı ama kendi içinde bende çok bütünlük oluşturmadı .ama ağır kitapların arasında bi nefes almak için çerez niyetine okunabilir
Biri, Hiçbiri, BinlercesiLuigi Pirandello · Alfa Yayıncılık · 20215,7bin okunma
8/10
·224 syf.··
2020 24. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 13 Haziran 2020 17:59
bende uyandırdığı duyguları nası yazıya dökeceğimi bilemiyorum.herçek hayatta insanlarla yaşadığımız iletişim içindeki iletişimsizliğimizin demosunu bir ana-kız arasındaki olay örgüsünde o kadar güzel vermişler ki..tam olarak kendini ifade edememe, kendin olamama ,karşıı tarafı düşünerek hareket etme,bencillik parçacıkları adı her neyse ya da bunların karışımıydı kitabın bana hissettirdikleri..insanlar kendi gibi olsalar kasılmasalar yapmacık olmasalar herkes kendini kendi gibi ifade edebilse ,söylenilenleri dinleme anlama nezaketinde bulunulabilse aslında her şeyin çok güzel ve rahat olacağı tezimi onaylayan ve bundan vazgeçmemem gerektiğini bir kez daha bana hatırlatan harika bir kitaptı..dili akıcı olay örgüsü çok güzel işlenmiş kalın olmayan tatlı bir şeydi..
Iza'nın ŞarkısıMagda Szabo · Yapı Kredi Yayınları · 20245,5bin okunma