kitapta sadece alıntı olan cümleler bir şeylerin harika ifade edip somutlaştırıyor.Onun dışında yazılanlar hep havada kalıyor..bir posseo nun ya da kafkanın aforizma etkisi yok
merhabalar.kitabın konusu baya ilgi çekici baya hoş gelmişti ve ödüllü bir yazar olduğu için incelemek istedim.ilk kez okudum bu yazarı .Biraz ağır ve içi dolu dolu bekliyordum lakin umduğumdan boş ve bana hiçbir katkısı olmayan bir şey çıktı.ne edebi anlamda ne kültür ..sabun köpüğü gibi geldi.okuması hiç ağır değil akıcı ama kendi içinde bende çok bütünlük oluşturmadı .ama ağır kitapların arasında bi nefes almak için çerez niyetine okunabilir
bende uyandırdığı duyguları nası yazıya dökeceğimi bilemiyorum.herçek hayatta insanlarla yaşadığımız iletişim içindeki iletişimsizliğimizin demosunu bir ana-kız arasındaki olay örgüsünde o kadar güzel vermişler ki..tam olarak kendini ifade edememe, kendin olamama ,karşıı tarafı düşünerek hareket etme,bencillik parçacıkları adı her neyse ya da bunların karışımıydı kitabın bana hissettirdikleri..insanlar kendi gibi olsalar kasılmasalar yapmacık olmasalar herkes kendini kendi gibi ifade edebilse ,söylenilenleri dinleme anlama nezaketinde bulunulabilse aslında her şeyin çok güzel ve rahat olacağı tezimi onaylayan ve bundan vazgeçmemem gerektiğini bir kez daha bana hatırlatan harika bir kitaptı..dili akıcı olay örgüsü çok güzel işlenmiş kalın olmayan tatlı bir şeydi..
Iza'nın ŞarkısıMagda Szabo · Yapı Kredi Yayınları · 20245,5bin okunma