Bıktım artık, ne yapacağımı bilmiyorum
Her şey değişiyor
Sadece olduğum gibi kalmak istiyorum
Her gün farklı biri olmak istemiyorum
Sürekli kişiliğimi değiştirmek zorunda kalmak istemiyorum.
İnsanların beni tanımasını istiyorum
Gerçek benden korksam bile yine de görsünler beni
Yoksa her şey değişmeye devam edecek.
Yapmak istemiyorum ama durduramıyorum kendimi
Gerçek benden korkan biri, gerçek kişiliğini ve hislerini nasıl birine gösterebilir?
Cesaretim yok.
Her zaman böyle mi kalacağım?
#Sümeyye, 01.10, 24.03.2025