📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ne güzel demiş Frida Kahlo.. “Birinin beni çok sevmesi, benim için pek bir şey ifade etmiyor. Ben daha çok nasıl sevdiğiyle ilgileniyorum. Mühim olan yormadan sevmek, güzel sevmek.”
'Ya beni olduğum gibi sevmezlerse?' Bu kaygı pek çok insanı ilişkilerinde ürkekliğe sürüklüyor. Halbuki yaşamaya cesaret etmeden bunun cevabını bilemiyoruz. Yanmayı göze almayan, sevmenin hakkını veremez.
Kemal Sayar