Saim

Kaç kişisiniz?" "Bu gece yollarda, terkedilmiş demiryolu hatlarında binlercemiz var... Dışımız serseri, içimiz kütüphane. Fahrenheit 451 Ray Bradbury
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ne güzel demiş Frida Kahlo.. “Birinin beni çok sevmesi, benim için pek bir şey ifade etmiyor. Ben daha çok nasıl sevdiğiyle ilgileniyorum. Mühim olan yormadan sevmek, güzel sevmek.”
“Aslında biliyor musunuz, biz hepimiz lüzumundan fazla ciddiyiz. Belki de bunun için mutlu olamıyoruz.” Rasim Özdenören
'Ya beni olduğum gibi sevmezlerse?' Bu kaygı pek çok insanı ilişkilerinde ürkekliğe sürüklüyor. Halbuki yaşamaya cesaret etmeden bunun cevabını bilemiyoruz. Yanmayı göze almayan, sevmenin hakkını veremez. Kemal Sayar
Bak papatya mevsimi geldi. Mevsimlerden papatyayı severim. Sonra seni. Sonra yine seni. Ve hep seni. Cemal Süreya