Saim

@saim52·
·
sabitlendi
Egoist bir varlıktır insanoğlu. Mesela; önemsiyorsun, vazgeçemezsin sanıyorlar... Bob Marley
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Ve daima hatırla! Şükür nimeti çoğaltır, şikâyet ise dertleri."
"Allah’ım. Kaybettiğim her şeyden daha hayırlısı ile beni onar."
Özdemir Asaf'ın dediği gibi; "Her şeyi zamana bıraktık, zamanımız var mı bilmeden."
Oscar Wilde bakın ne diyor: "Yaşamak çok nadir rastlanan bir şeydir. Çoğu insan sadece var olur."