Saim

Şükrü Erbaş mükemmel betimlemiş; "Sevmeyi özledim biliyor musunuz? Kayıtsız şartsız bir gülüşü. Bir doğruya sevinmekten çok bir saçmalığa gülümseyebilen hoşgörüyü. "Nerde kaldın" ayazını değil, "hoş geldin" iyiliğini. Geceyi bir hayal hazinesine çeviren uykusuzluğu.."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Dinlemeyi sevdiginiz müziği öneri olarak yoruma bırakır mısınız ?
Derler ki, müzik güzelse, verdiği tat bütün duygulara ayak uydurur. Mutlu insan, melodilerde mutluluğu, hüzünlü insan hüznü bulur. Dostoyevski
“Sonra çıkıyorsun dışarı, bakıyorsun güneş hala tepede. Yıllardır kurduğun cümleyi, bilmem kaçıncı kez yeniden kuruyorsun. Ne yapalım, kısmet değilmiş...” Sabahattin Ali
Birini sevmeye koyulmak başlı başına bir iş, bir girişimdir. Güç ister, yürek ister, körlük ister... Hatta başlangıçta öyle bir an vardır ki uçurumun üstünden sıçramak ister. Düşünmeye kalkarsan aşamazsın onu... Bulantı Jean-Paul Sartre
Yalnızlığın, yalnızlığımla kafiyeliydi. Alt alta yazsak şiir, Yan yana yazsak öykü olurdu. Hiç yazmadık aşk oldu…   Cemal Süreya