Saim

Yanında kalmayacağın bir kalbe, Sakın dokunma. Sen bir görümlük bahar dersin, Geride koskoca bir kış kalır… Nazım Hikmet
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“ Yanımda olmanı istiyorum ” diyemediğim için “ bu yağmur içimi ıslatıyor ” dediğimi nasıl anlamaz ?Düpedüz “ sarıl bana ” dedikten sonra sarılmanın ne anlamı kalır ? Zülfü Livaneli
Ben seninle çay içmek istiyorum. Seni duymak, seni görmek, seni bilmek, seni yanımda hissetmek istiyorum. Sana şiir okumak istiyorum, yazmaktan bıktım, usandım. Ben artık yazıları sana söylemek istiyorum. Küçük bir evde, büyük hayaller kurmak istiyorum. Sobanın yanında, seninle birlikte, üşüyen ellerimi çayın sıcaklığına bırakmak istiyorum. Ben aslında sevmek değil, seninle yaşlanmak istiyorum. Özdemir Asaf
"Rastgele çekildiğimiz fotoğraflar daha güzel çıkıyor, tıpkı tesadüfen tanıştığımız insanlar gibi." Ara Güler
''Bir kerecik doğarız, çoğumuz da hayatında hiç vakit bulamadan ölüp gider.'' Epikür, Mektuplar ve Maksimler