Saim

"Bazı insanlar çoktan ölmüştür ama yaşamak zorundadırlar. Zamanı gelip öldüklerinde ise eksik olan toprak üzerlerine atılacaktır." Bir Psikoloğun Not Defteri
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Bir şekilde rahatlamaya ihtiyacım vardı fakat içimi dökebileceğim tek kişi yine kendimdi." - Stefan Zweig
"Ne kadar kalabalık bir yalnızlığa sahibiz. Ne yana dönsek kendimize çarpıyoruz." İçimizde Bir Yer, Ahmet Altan
Evimin içinde ayağının sesini duymak istiyorum,istiyorum ki kapımı çalasın. Sana kendi elimle açayım kapıyı... Nazım Hikmet
"Sahip olamadıklarına ulaşmak için çabalarken, sahip olduklarını unuttuğun için mutsuzsun." William Shakespeare