Tmr

Tmr
@saltntmrr
Hiç
Elbette ölenlerin hepsine yanıyorum, ama Asım Bezirci'nin ölümünün beni en kahreden ölüm olduğunu yazmadan edemeyeceğim. 1940'ta başlayan, yarım yüzyılı geçen arkadaşlık... İkinci Dünya Savaşı yıllarının yokluklarını yaşayarak Erzurum Lisesi'nde beş yıl birlikte yaşadığımız parasız yatılı günlerimiz... Asım ve Oğuz'la ( O da öldü!) ve ben, ucuz şarap ve sucuk-ekmekle yaşadığımız küçük mutluluklar...
Sayfa 146 - Kötü Bir Yaz
Edebiyat
Reklam
Edebiyatın toplumsal bir ahlakla bağlantılı olduğu gerçeğini bir yana itemeyiz.
Sayfa 130 - Jakobson
Edebiyat
Berceste
Hoşça bak zatına kim zubde-i âlemsin sen
Sayfa 32