İnsanlar gerçek sevginin ne olduğunu bilmiyor. “Aşığım” diyorsun. “Seni çok seviyorum” diyorsun. Ayrıldığınız zaman ise, başka kişilere koşuyorsun. Aşığım dediğin insanı daha bir ay geçmeden unutmaya çalışıyorsun. İyi de, gerçekten seven bir insan neden başka biri ile konuşur ki? Neden sevdiği insanı hem yarım bırakıp, hem de unutmaya çalışır ki? sen olayı çok yanlış anlamışsın. Sen sevmenin, aşkın ne olduğunu bilmiyorsun. Seven insan unutmaya çalışmaz. Seven insan bekler. Seven insan karşı tarafı yarım bırakmaya mecbur olmuşsa bile, ondan başkasına bakmaya kıyamaz be. Her şey “seni çok seviyorum” demek ile bitmiyor. Önemli olan o cümleyi söylemek değil. Önemli olan söylediğin cümlenin her zaman arkasında durmaktır. Siz bunu hala anlayamadınız...