Samet Gergili

Samet Gergili
@same0t
Gezgin okur..
Öğrenci
Atatürk Üniversitesi
2 Kasım
174 okur puanı
Eylül 2021 tarihinde katıldı
Kimseyi Değiştiremezsin Hayatta
Ve kimse için de değişmemelisin. Kimliğini kaybettiğin an, yaşamını çöpe attın demektir. İstemediğin sürece, hiçbir şey için ödün vermeyeceksin. Çünkü gün gelir, verecek hiçbir şeyin kalmaz. Her şeyi sen istediğin için yapacaksın, başkası senden istediği için değil. Ve sen, sen olarak kaldığın sürece senin yanında olanlar da mutlu olacaktır. Bırak hayatına eşlik etmek isteyenler gelsin seninle.Yolun bitimine kadar gelmeleri şart değil. Herkesin gidebileceği bir yol vardır. Sen yeter ki, yanında yer almayı bil. Ne sen kimse için mecburi istikametsin, ne de bir başkası senin için... Seninle gelmek isteyenleri yanına al. Belki beraber daha çok şey katabilirsiniz bu hayata. Yanındaki seni mutlu ettiği sürece kalsın hayatında, zorlama kendini. Hayat rahat ve anlayışlı insanlarla Ve hayat hak ettiği gibi yaşandığında güzel...Ve unutma; aynı dili konuşanlar değil aynı duyguyu paylaşanlar anlaşabilir... Charles Bukowski
Alıntı
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Neymiş Erzurumluyum diye üşümezmişim niye ben kutup ayısı mıyım?
İnsan ve Duygular
İnsanlar gerçek sevginin ne olduğunu bilmiyor. “Aşığım” diyorsun. “Seni çok seviyorum” diyorsun. Ayrıldığınız zaman ise, başka kişilere koşuyorsun. Aşığım dediğin insanı daha bir ay geçmeden unutmaya çalışıyorsun. İyi de, gerçekten seven bir insan neden başka biri ile konuşur ki? Neden sevdiği insanı hem yarım bırakıp, hem de unutmaya çalışır ki? sen olayı çok yanlış anlamışsın. Sen sevmenin, aşkın ne olduğunu bilmiyorsun. Seven insan unutmaya çalışmaz. Seven insan bekler. Seven insan karşı tarafı yarım bırakmaya mecbur olmuşsa bile, ondan başkasına bakmaya kıyamaz be. Her şey “seni çok seviyorum” demek ile bitmiyor. Önemli olan o cümleyi söylemek değil. Önemli olan söylediğin cümlenin her zaman arkasında durmaktır. Siz bunu hala anlayamadınız...
İnsan ve Duygular
"Bir odanın kapısını kapatıp yalnız kalmak, her zaman hayatımın en güzel şeylerinden biri olmuştur." - Charles Bukowski
Alıntı
-Hadi gidelim Olric. -Nereye efendimiz? -Ona Olric. -O artık başkasıyla efendimiz. -Olsun onun mutlu olduğunu uzaktan izlemek de yeter bize Olric. Oğuz Atay Tutunamayanlar
Alıntı