Hem bir şehir, on beş yıl içinde ne kadar değişmiş olabilir? Madem iddia ettiği kadar gelişme var, neden ısrarla yedi yüzyıl önce yapılmış bir kiliseyi ziyarete gidiyor insanlar?
Tiksinirim bu sözden, mastürbasyonmuş, ne saçma… İnsanın kendisini becermesinden daha iğrenç ne olabilir? Otuz bir öyle mi ya! Birine çekilir otuz bir, kendi kendine yapılan bir sapıklık değildir ki!
Hiç bir zaman devlet yanlısı olmadım ama , her şeyi de devletten beklememek lazım...
Bunca zamandır , çıkmayın , etmeyin deniyor. Artık bir şeyler öğrenmiş olması gerekirdi bu milletin.
Tabii öğrenmek için daha önceden beyin kıvrımlarının az da olsa şekillendirilmiş olması gerekiyordu , bunu unuttuk...
Artık bırakalım da doğal seleksiyon işini yapsın.