Seda

Seda
@sanattozu
Siz de , asla yaşayamadığınız bir hayatın yasını tutuyor musunuz?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bazı saniyeler, bazı yılları yutar. Bekleyişten bir beklentim yok benim.
İnanmak ile Körü körüne beklemek arasındaki İnce çizginin adısın sen
Ben seni hiç Unutmayacağım, Sen beni hiç Hatırlamayacaksın...
Dünyaya dalgın bakan, dargındır da...