ayşo ile bok yoluna dogrug

ayşo ile bok yoluna dogrug
@saneaq
Dm ye gelin konusak la
sane
sane
sane
sane
42 okur puanı
Mayıs 2021 tarihinde katıldı
Açınca baharın renga renk gülleri, Bir başka eser rüzgar geceleri , Karanlık çöktürecek üstüne dertleri, O zaman anlarsın kaybettiğin değeri,...
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Toz pembe masallarım vardı benim seninle Gidiyorduk arka mahallelerde el ele Yolu uzatırdık ya hatırladın mi senle Gömleğimde kokun duruyo koydum öylece ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Sevgiler bitsede hatıralar hep kalıyor Senin hatıraların içimi parçalıyor Kardeşlerim siktir et hep MAMİ unut diyor Unutmak denildiği gibi kolay olmuyor ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ İçimi döküyorum sana ben her bestemde Her yerde seni görüyorum inan bu semtte Kardeşlerim dedi cigaraya az tütün ekle Hayalleri sarıp içelim şimdi 3' lüyle ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Seviyordun ya hemde deliler gibi Seni Benden fazla şöyle biri hic sevdi mi Haklisin sende kaldıramadın bu sevgi mi Özlersin sende emin ol bu kahve gözleri mi ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ En zararlı maddeden beterdi o gözlerin Kafamı kıyak yapardı masum gülüşlerin
Boş yapmak
Sen benim için mi doğdun? Hemen mi benden soğudun..? Güldürme beni n'olur İstersen daha yakın durabilirim? ;) Yarın' da yanın' da kalabilirim? Ben gelip yaralarını sarabilirim? Tüm şımarık oyunlara kanabilirim Ama var bi şartım :) Kalbini verme kimseye o bende kalsın
Sigara gibiydin bi kere sevdim bağımlın oldum...💔